پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204583
به اين دليل بازيگران راهي شبکه هاي ماهواره مي شوند!
تاریخ انتشار : 1395/01/03 14:01:38
نمایش : 1161
محسن افشاني گفت: زيرساخت‌هاي ما در حوزه سينما در حال از بين رفتن است، البته اين موضوع دلايل خاص خودش را دارد که يکي از آنها نداشتن بودجه کافي است. بيکاري نباشد شاهد پيوستن بازيگران به شبکه‌هاي ماهواره‌اي نيستيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، همواره مخاطبين عام علاقه دارند بدانند که هنرمندان چهره و يا شناخته شده چقدر به آداب رسوم مرسوم پايبند هستند از اين رو با برخي از بازيگران گفت‌وگويي کوتاه داشتيم. در اين گفت‌وگو با محسن افشاني گپي زديم که به شرح ذيل آمده است.

- شما به عنوان هنرمند جواني که شناخته شده هستيد قطعاً متناسب با سني که در آن قرار داريد مخاطبان قابل توجهي که همسن خودتان هستند نيز به شما توجه خواهند کرد و علاقه‌مند هستم که بدانم هنرمندي که در سنين جواني قرار دارد تا چه اندازه به آداب و رسوم سنتي خود همچون نوروز و مراسمي که مربوط به برگزاري آن است، اعتقاد دارد؟‌

افشاني: سال گذشته بعد از 7 سال در کنار خانواده بودم چرا که متأسفانه يا خوشبختانه آنقدر درگير کار هستيم که فرصت کنار خانواده بودن را از دست مي‌دهيم، در حال حاضر هم مشغول به کار هستم.

 

- کمي از گذشته بگوييد و اينکه مراسم ديد و بازديد از بزرگ‌ترها را چگونه به جاي مي‌آوريد؟

افشاني: هميشه خانه عمو بزرگمان جمع مي‌شديم به دليل اينکه آنها بزرگ‌تر خانواده بودند تمام خانواده نيز در اين روزها به ديدن آنها مي‌آمدند و در آنجا دور هم جمع مي‌شديم. مادربزرگم يک آش سرکه بسيار خوشمزه درست مي‌کرد و آن دور هم مي‌خورديم که البته لذت هم‌ مي‌برديم.

- آيا همچنان بزرگ‌ترهاي فاميلتان مثل مادربزرگ و پدربزرگ در قيد حيات هستند؟

افشاني: در حال حاضر فقط مادر مادرم در قيد حيات هست که همه در اولين روزهاي عيد به ديدن آن مي‌رويم.

-در سال 94 در حوزه کاريتان چه اتفاق مهمي افتاده که آن را دوست داشتيد؟‌

افشاني: در فيلمي به نام «گرگ و ميش» بازي کردم که واقعاً دوستش داشتم البته تله‌فيلم زياد بازي کردم که واقعاً‌ اين يکي را از ميان آنها بيشتر دوست داشتم. چند پيش سريال «شيوع»‌، را روي آنتن داشتم که از شبکه يک پخش مي‌شد، اما متأسفانه چون کار خوب کمتر توليد مي‌شود خيلي من هم بازي نمي‌کنم و بيشتر تلاش کردم در فضاي توليد باقي بمانم. در حال حاضر مشغول پيش‌توليد فيلم خودم هستم که مي‌خواهم تهيه‌کنندگي و کارگرداني فيلمم را نيز انجام دهم. بعد از ساخت اين تله‌فيلم به سراغ ساخت اولين اثر سينمايي خودم مي‌روم.

- در سال جديد چه آرزويي براي سينما و سينماگران داريد؟

افشاني: چون مي‌دانم که زيرساخت‌هاي ما در حوزه سينما در حال از بين رفتن است آرزو مي‌کنم زيرساخت‌هايمان براي ادامه کار درست شود البته اين موضوع دلايل خاص خودش را دارد که يکي از آنها نداشتن بودجه کافي است نبودن بودجه کافي موجب شده که توليدات در عرصه سينما به حداقل برسد و اين مورد باعث بيکاري خيلي از همکاران من شده است که نتيجه اين شرايط جذب بازيگران به شبکه‌هاي ماهواره‌اي خواهد بود که پيش از اين نيز شاهدش بوده‌ايم. اگر من دستم به جايي بند بود کاري مي‌کردم که خانواده سينما تأمين باشد. بيکاري نباشد شاهد پيوستن بازيگران به شبکه‌هاي ماهواره‌اي نيستيم.

- اگر قرار باشد به مسافرت برويد کدام منطقه از ايران را انتخاب مي‌کنيد؟

افشاني: اگر فرصتي به دست بياورم به مسافرت بروم ايران نمي‌مانم و ترجيح مي‌دهم خارج از ايران زمان خود را در ايام نوروز بگذرانم.

-براي مردم و علاقه‌مندان به بازي خودتان چه آرزويي مي‌کنيد؟

افشاني: اميدوارم که محبت مردم نه تنها به من بلکه به همه سينما و سينماگران نيز زياد شود متأسفانه با ظهور شبکه‌هاي اجتماعي اين شرايط محبت‌آميز کمرنگ شده است نمي‌دانم يا واقعا‌ً دل خوشي ندارند يا دوستمان ندارند. يا از شبکه‌هاي اجتماعي البته به درستي استفاده نمي‌کنند.


منبع:فارس

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html